Newsy

Square i Facebook współpracują w zakresie danych reklamowych dla biznesu

Dane są warte swojej wagi w złocie teraz, lub tak wierzymy, dlatego partnerstwo między Facebookiem i cyfrowej kasy Square robi fale. Związek między dwoma firmami technologicznymi ma na celu umożliwienie małym firmom, które używają oprogramowania Square do zakupu reklam na Facebooku, aby uzyskać dostęp do wielu danych, zamykając w ten sposób pętlę informacyjną między reklamami a sprzedażą.

„To jest święty Graal”, według Saumil Mehta, Square zaangażowania klienta prowadzić, który mówił do The New York Times. „Istnieje wiele emocji wokół kupowania reklam na Facebooku, ale krytycznym brakującym ogniwem jest: Jeśli wyłożę 5 dolarów, skąd będę wiedział, czy to zadziałało?”.

Chasing Data

Sposób integracji będzie działać jest to, że klienci Square, którzy kupują reklamy Facebook będzie w stanie uzyskać dostęp do wielu informacji, które będą oświetlać, co doprowadziło klienta z jednego kroku do następnego, od reklamy do zakupu. Ale pamiętajmy, że to tylko teoria. Interpretacja liczb nie jest nauką ścisłą.

Przedsięwzięcie wywodzi się z Square wykupu LocBox, który specjalizuje się w marketingu online dla małych firm. Teraz LocBox folks znajdują się na Square i kierowanie reklam na Facebooku, mając nadzieję, że analityka do pasji klienta (i skłaniając blogerów do pisania zdań, które byłyby niezrozumiałe tylko dekadę temu).

Być może są na dobrej drodze. Ponieważ sieć pozwala nam na kwantyfikację wielu informacji, mamy obsesję na punkcie liczb i analityki, praktyki rozbijania działań online na kategorie i wzorce, abyśmy mogli nadać sens temu behemotowi. Ale nasze narzędzia są jeszcze stosunkowo nowe i nie jest jasne, że ktoś wie jeszcze, pomimo powszechnego entuzjazmu dla metryki.

W każdym razie, Kwadrat mówi, że może pomóc klientom, którzy reklamują się na Facebooku, pozwalając właścicielom firm zrozumieć, czy ich reklamy Facebook działa, aby przyciągnąć nowych i powtarzających się klientów. Ta informacja jest warta dużo dla każdej firmy, ale może szczególnie cenne dla mniejszych przedsiębiorstw z ograniczonymi budżetami na reklamę.

Uzyskaj poradę

Jeśli masz pytania dotyczące jakiegokolwiek aspektu działalności gospodarczej – od reklamy do korzystania z usług płacowych – porozmawiaj z prawnikiem. Prawnik biznesowy lub handlowy może udzielić ci istotnych wskazówek, które pozwolą ci utrzymać firmę w zdrowiu i czystości, w sensie prawnym.

Śledź FindLaw for Consumers na Google+.