Newsy

Co musisz wiedzieć o 2016 ACA ALE Wymagania

Jako właściciel małej firmy, musisz już martwić się o wszystko, od zapasów i reklamy do zatrudniania i zwalniania. A teraz, gdy Obamacare wchodzi w życie, jest to tylko jedna dodatkowa patelnia w twoim coraz bardziej zatłoczonym ogniu. Dwa przepisy ustawy Affordable Care Act (ACA) mają zastosowanie tylko wtedy, gdy jesteś „stosownym dużym pracodawcą” (ALE). Jak więc określić czy jesteś ALE? I jak spełnić wymagania ACA, jeśli tak jest?

Terminy związane z ACA zbliżają się szybko (formularz 2015 1095-C, Employer Provided Health Insurance Offer and Coverage, upływa 31 marca), obowiązkowe formularze IRS mogą być skomplikowane, a wymagane informacje są obszerne. Więc jeśli Twoja mała firma ma więcej niż 50 pełnoetatowych pracowników, masz wiele pytań, na które musisz odpowiedzieć. Na szczęście, nie trzeba odpowiedzieć na nie sam: nowy raport specjalny z Thomson Reuters Checkpoint może pomóc. (Disclaimer, Thomson Reuters jest spółką macierzystą FindLaw).

Czym jest raport specjalny ACA ALE?

Raport specjalny ACA ALE dotyczy nowych formularzy IRS 1094-B/1095-B i 1094-C/1095-C wymaganych przez ACA i używanych do zgłaszania ofert i zapisów na ubezpieczenie zdrowotne dla ALE. Ponieważ informacje zawarte w tych formularzach są wymagane w pierwszej połowie 2016 roku, małe firmy i ich specjaliści podatkowi mają niewiele czasu na zapoznanie się z nowymi wymogami i zebranie wszystkich potrzebnych informacji.

Raport ten może przybliżyć księgowym, audytorom i specjalistom podatkowym nowe przepisy i formularze ACA, jak również kary za nieprzestrzeganie przepisów. Na zaledwie ośmiu stronach Twój zespół będzie wiedział, jak składać formularze do IRS, kiedy obowiązują terminy oraz gdzie znaleźć dodatkowe zasoby, od podręczników po seminaria internetowe.

Specjaliści podatkowi, którzy pracują z Państwa firmą mogą być zaznajomieni z ACA ALE Special Report, ponieważ jest on dostarczany przez ludzi z Checkpoint, lidera branży w dostarczaniu wartościowych informacji dla specjalistów podatkowych i księgowych. Checkpoint jest narzędziem, które może dostarczyć zespołowi podatkowemu Państwa firmy treści dostosowane do jej potrzeb, platformy badawcze oraz zasoby.

Co robić dalej?

Niezależnie od tego, czy zlecasz przygotowanie rozliczeń podatkowych na zewnątrz, czy masz własny dział księgowy, upewnij się, że zapoznali się oni z raportem i są przygotowani do wdrożenia nowych wymogów ACA ALE. Raport specjalny ACA ALE jest pierwszym krokiem do zrozumienia wymogów ACA. Po przeczytaniu raportu, będziesz gotowy do podjęcia rzeczowej dyskusji z ekspertem podatkowym Twojej firmy.

Pobierz raport specjalny Thomson Reuters Checkpoint: Health Care Reform Information Reporting Requirement For Employers Forms 1094/1095 już teraz.